13 outubro 2004

Primeira Aclaraçom da CA-CA




Nova Porcaria Galega - CA-CA

1ª Aclaraçom da Conspiradora Anti-Colonial Armada

«Estamos de Merda até o Pescoço» (Zé Cabra)


Galeg*s,
Patriotas,

Esta Primeira Aclaraçom prentende dar a conhecer e justificar as razões que levárom a Conspiradora a sair à rua e começar as suas acções armadas (embora, até ao momento, só fizéssemos ensaios).

Estamos a viver um momento em que cremos necessário um tipo de compromisso maior devido ao que está a suceder em volta do chamado Ridiculismo. Falamos da crescente influência descolonizadora da VA-CA na sociedade zômbica galega.

Depois do já conhecido Processo Canutilho ­ – ao que, por outro lado, nom fomos convidad*s... – e constituída a FREAC (Frente REtranqueira Anti-Colonial) somando os esforços gastrointestinais com os Aduaneiros sem Fronteiras; vaqueiros e aduaneiros ganham terreno com a constituiçom da FREAC, trabalhando junt*s, roçando-se, encarinhando-se, e fruto dessa FREACçom, fricçom intestinal, por volta do CUloniANALismo inverso nasce a CA-CA da VA-CA sem que ela própria o saiba.

Constituímo-nos como organizaçom nom-organizaçom, com um funcionamento semelhante a uma sociedade secreta nom-secreta. Nom há directivos nem dirigidos, nem sócios, nem junta, nem líderes. O único que se assemelha propriamente a um centro directivo é um minúsculo Estado Maior, do qual fai parte um pequeno núcleo secreto de conaandantes. A funçom concreta e restringida do EM é garantir que as acções que se realizarem usando o nome e o logo da CA-CA respeitem os Princípios axiomáticos básicos e o espírito da 1ª Aclaraçom.

Acatamos como Princípios axiomáticos básicos os próprios estabelecidos pola VA-CA (mas o princípio número 4: A Via Anti-Colonial Activa age dentro do mais escrupuloso respeito à legislaçom vigorante; nom sabemos se o aceitamos como grupo armado porque na reuniom clandestina que tivemos a votaçom saiu iguais em contra e a favor e com uma abstençom...)

Nascidos, pois, ideologicamente do anti-colonialismo galego, nom podemos deixar de reconhecer a nossa dívida externa à Catalunha: Moviment Ridiculista de Alliberament Nacional (provisional), Lliga Anticolonial, Exèrcit Popular dels Països Catalans ou Caminet Enllumenat - La Safor, entre muitos outros.

As nossas acções armadas irám encaminhadas a descobrir e desactivar cada uma das estratégias que o Império Pequeno utiliza para nos colonizar e nos convertir num povo de zômbies. Utilizar a retranca, o humor, a substituiçom simbólica e o surrealismo político como meios subversivos de primeira ordem na luita anti-colonial.
Assim, serám também tarefas a meio prazo, a consecuçom de um clima propício para a libertaçom do território nacional, metro a metro se for necessário.

Zé Cabra fala da Galiza dizendo que «estamos de merda até o pescoço», façamos dessa realidade uma arma de destruiçom maciça!



Viva a Luta Anti-Colonial!!


Viva a FREAC !!!


Antes Mort*s que Zômbies!!!


Viva a CA-CA!!!


Viva Galiza Livre!!!





Galiza, 25 de Julho de 2004